Jesteś tutaj

Reklama i sponsoring

Kontakt bezpośredni w sprawie sponsoringu i innych form reklamowych w TV Puls:

Dorota Dróżdż
Menedżer ds. Sprzedaży
mail: [email protected]
tel: + 48 22 559 73 44
Michał Mieluch
Starszy specjalista ds. Sprzedaży
mail: [email protected]
tel: + 48 22 559 73 93
Bartłomiej Olek
Specjalista ds. Sprzedaży
mail: [email protected]
tel.: +48 22 559 73 45
Justyna Ganczarek
Dyrektor Sprzedaży i Marketingu
mail: [email protected]
tel.: +48 22 559 73 43

Brokerem czasu reklamowego TV Puls jest Polsat Media Biuro Reklamy Sp. z o.o. Sp. k.

Agnieszka Wieczorek-Biedrzycka
Commercial Director
[email protected]
Polsat Media Biuro Reklamy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.
ul. Ostrobramska 77
04-175 Warszawa
tel. +48 22 514 49 00
www.polsatmedia.pl

Biuro Reklamy Polsat Media to portfolio 80 kanałów telewizyjnych, łączących dużą ogólnopolską stację telewizyjną Polsat oraz szeroki pakiet kanałów tematycznych, należących do Grupy Polsat oraz innych nadawców polskich i zagranicznych. Polsat Media to również kompleksowa oferta produktów nietelewizyjnych, w których skład wchodzą: Polsat Media Online (reklama video oraz display) z uwzględnieniem pełnej obsługi reklamowej Grupy Interia.pl, Polsat Media AdScreen (cyfrowe nośniki OOH), Polsat Media AdTube (platforma zrzeszająca twórców internetowych), Polsat Media Digital Audio (reklama audio w internecie) oraz ponadregionalna stacja radiowa Muzo.fm. Polsat Media to największe biuro reklamy nie tylko pod względem liczby obsługiwanych kanałów, ale również udziału w oglądalności oraz udziału w rynku reklamy telewizyjnej.


Reklama żywności skierowana do dzieci poniżej 12 roku życia