Axel musi stawić czoła wadliwemu wynalazkowi, który sprowadza na dom anomalie pogodowe. Zanim jednak zmierzy się z Termometronem, czeka go rozsądzenie sporu, w którym wikłają się Galileo i Bobbie.
Maszko i Sierżant spierają się o to, co jest ważniejsze, broń czy władający nią wojownik. Axel próbuje ich pogodzić. Niebawem cała drużyna musi współpracować, by pokonać złowrogiego Dynamo.
Drużyna Axela poszukuje nowej tajnej broni Sierżanta. Na skutek awarii systemu zabezpieczeń śmiałkowie zostają wystrzeleni na zewnątrz domu. Muszą znaleźć sposób, by dostać się do niego z powrotem, zanim ubiegnie ich Madcap
Galileo dobija targu z Księżniczką Goryczką. W zamian za plecak odrzutowy przekazuje jej młot Niedźwierzyńcy. Drużyna musi pokonać niebezpieczną księżniczkę i odzyskać oręż, zanim będzie za późno.
Ostatni wynalazek Madcapa sprawia, że całe miasto zostaje zamrożone. Axel i jego drużyna postanawiają stanąć do walki z Madcapem i rozegrać z nim mecz hokeja!
Zbroja Bobbiego Blobba zostaje skradziona przez Doktora Nautilusa. Ten ukrywa ją w miejskich kanałach powodując tym samym chaos w całym mieście.
Axel musi zjednoczyć siły z Niedźwierzyńcami. Wszystko po to, aby powstrzymać Madcapa przed przekształceniem kolekcji pluszowych miśków w niewidzialną armię.
Axel i jego drużyna chcą nie obudzić wujka Andrew z popołudniowej drzemki. Jednocześnie starają się powstrzymać Orangutora przed kradzieżą ostatniego wynalazku: Pudełka Nokautu!
Po wysłuchaniu legendy o Królu Arturze i Rycerzach okrągłego stołu, Axel postanawia wcielić się w rolę legendarnego władcy. Kiedy jednak miecz Axcela utknie w kamieniu, a jego wyciągnięcie okaże się niemożliwe, Axel zaczyna zastanawiać się czy jest odpowiednia osobą, aby dowodzić Power Playersami.
Pewnego dnia 9-letni Axel, odkrywa w sobie specjalną moc, dzięki której może zamienić się w żywą zabawkę. Co więcej, jego figurki także zostają powołane do życia i są gotowe towarzyszyć mu w licznych przygodach. Wraz z przyjaciółmi – Sierżantem Szarżą, Niedźwierzyńcą i resztą Power Players muszą pokrzyżować plany MadCapowi, który pragnie przejąć moce Axela do opanowania świata.
Pewnego dnia 9-letni Axel, odkrywa w sobie specjalną moc, dzięki której może zamienić się w żywą zabawkę. Co więcej, jego figurki także zostają powołane do życia i są gotowe towarzyszyć mu w licznych przygodach. Wraz z przyjaciółmi – Sierżantem Szarżą, Niedźwierzyńcą i resztą Power Players muszą pokrzyżować plany MadCapowi, który pragnie przejąć moce Axela do opanowania świata.
Pewnego dnia 9-letni Axel, odkrywa w sobie specjalną moc, dzięki której może zamienić się w żywą zabawkę. Co więcej, jego figurki także zostają powołane do życia i są gotowe towarzyszyć mu w licznych przygodach. Wraz z przyjaciółmi – Sierżantem Szarżą, Niedźwierzyńcą i resztą Power Players muszą pokrzyżować plany MadCapowi, który pragnie przejąć moce Axela do opanowania świata.