Jesteś tutaj

TELEWIZJA PULS PODPISUJE UMOWE Z POLSAT MEDIA.

Telewizja Puls – trzecia największa telewizja komercyjna w Polsce, nadawca ogólnopolskich kanałów TV Puls i PULS 2 z codziennym pasmem dla dzieci „Puls Kids” – oraz Polsat Media podpisały umowę o współpracy w zakresie sprzedaży czasu reklamowego.

Od 1 stycznia 2021 roku Polsat Media będzie wyłącznym reprezentantem handlowym Telewizji Puls w zakresie sprzedaży spotów reklamowych. Udział Telewizji Puls w rynku reklamowym to 6,31% (SHR 16-49, 01.01-30.11.20), co plasuje Grupę w czołówce telewizji komercyjnych.

- Polsat Media wygrał w tym roku konkurs na sprzedaż reklam naszych kanałów. TV Puls i PULS 2 cały czas dynamicznie się rozwijają, będziemy nadal inwestować w naszą ofertę programową i jej promocję. Planujemy również inwestować w inne obszary związane z produkcją treści oraz licencji. Mamy nadzieję, że współpraca z Polsat Media wygeneruje dodatkowe bodźce dla dalszego rozwoju Telewizji Puls. – powiedział Dariusz Dąbski, Prezes Zarządu Telewizji Puls.

Cieszymy się, że tak duży gracz dołączy do portfolio Polsat Media. W 2021 rok wchodzimy z bardzo ciekawą ofertą reklamową, powiększoną o Interię i kanały należące do Telewizji Puls – komentuje Stanisław Janowski, Prezes Zarządu Telewizji Polsat.

Wcześniej przez 10 lat partnerem handlowym Telewizji Puls był TVN Media.

Telewizja Puls to trzecia największa telewizja komercyjna w Polsce – nadawca dwóch ogólnopolskich kanałów telewizyjnych TV Puls i PULS 2 z wielogodzinnym pasmem rodzinnym „Puls Kids”. W zasięgu TV Puls znajduje się 35,9 mln widzów, a PULS 2 – 29,9 mln widzów (październik 2020; 4+).
Jak dotąd (Nielsen, 01.01-30.11.20), rok 2020 pozostaje rekordowy dla Telewizji Puls, która jako Grupa odnotowała najlepszy wynik w swojej historii – 6,31% udziału w rynku (SHR, 16-49). Rekordowe wyniki osiągnęły również oba kanały: TV Puls - 4% (SHR, 16-49) a PULS 2 - 2,31% (SHR, 16-49).
W marcu 2020 na antenie PULS 2 wystartowało wielogodzinne pasmo „Puls Kids”, prezentujące najlepsze animacje dla całej rodziny. Od początku nadawania „Puls Kids”, kanał PULS 2 jest najchętniej oglądanym kanałem w grupie dzieci w wieku 4-12 lat z wynikiem 14% SHR (Nielsen, 09.03.-30.10.2020, pn-pt 06:45-19:59, bez świąt).


Telewizja Puls ma najlepszą ofertę programową dla całej rodziny, w tym: premierowe hity filmowe i seriale, najlepsze światowe animacje, dokumenty, produkcje własne (seriale: „Lombard. Życie pod zastaw”, „Rodzinny interes” i „Reporterzy. Z życia wzięte”, rozrywkowy show „Gra Muzyka”, „Następny proszę!”) oraz transmisje z największych artystycznych wydarzeń na skalę ogólnopolską jakimi do tej pory były: Wielka Zabawa TV Puls w Mrągowie 2019, Wielka Zabawa TV Puls w Dolinie Charlotty 2018, Mazurska Noc Kabaretowa 2017 i 2018, Kabaretowa Noc pod Gwiazdami 2018 w ramach 39. Lidzbarskich Wieczorów Humoru i Satyry czy Zielonogórska Noc Kabaretowa 2017. W 2020 roku Telewizja Puls transmitowała na żywo uroczystą galę wręczenia Telekamer „Tele Tygodnia”, która po latach wróciła do telewizji. Telewizja Puls jest laureatem Telekamery Tele Tygodnia 2013, 2014 i 2015 oraz prestiżowej Złotej Telekamery Tele Tygodnia 2016 za „wybitne osiągnięcia telewizyjne”. Telekamerę Tele Tygodnia 2018, 2019 i 2020 zdobył również serial TV Puls „Lombard. Życie pod zastaw”. Telewizja Puls współpracuje z największymi krajowymi i międzynarodowymi wytwórniami i dystrybutorami kontentu jak m.in.: Disney, NBC Universal, Monolith, Viacom, Sony Pictures Television, A+E Networks, Warner Bros., CBS.