Jesteś tutaj

Praktykant/ka w Dziale Badań i Analiz

Jeśli sprawnie posługujesz się Excelem i chcesz rozwinąć swoje umiejętności a przy okazji poznać funkcjonowanie branży medialnej - zapraszamy na płatne praktyki!!!

 

Praktykant/ka w Dziale Badań i Analiz

Nr ref. PBA/10/2018

 

Czym będziesz się zajmował/a?

  • Przygotowywaniem bieżących analiz i raportów na potrzeby wszystkich działów Spółki
  • Monitorowaniem i analizowaniem rynku telewizyjnego oraz konkurencji
  • Doskonaleniem swoich umiejętności i pogłębianiem wiedzy w dziedzinie badań, rynku telewizyjnego /multimedialnego oraz zarządzania

Czego oczekujemy?

  • Wykształcenia wyższego i/lub statusu studenta ostatnich lat studiów (preferowane kierunki: marketing, zarządzanie, ekonomia, ekonometria, statystyka, matematyka)
  • Bardzo dobrej znajomości programów: Excel, Power Point
  • Znajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodne komunikowanie się
  • Mile widziane doświadczenie w obszarze analiz dotyczących rynku TV (w stacji TV, brokerze lub domu mediowym)

Co oferujemy?

  • płatne praktyki (maksymalnie 40 godzin tygodniowo)
  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w branży medialnej
  • pracę w zaangażowanym i ambitnym zespole w dynamicznie rozwijającej się organizacji


Jeśli spełniasz powyższe wymagania i  jesteś zainteresowana/ny naszą ofertą zapraszamy do przesłania CV  w formie elektronicznej na adres e-mail: rekrutacja@pulstv.pl, w  tytule wiadomości prosimy podać numer referencyjny. Uprzejmie informujemy, iż kontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

 

Prosimy o dodanie klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Telewizję Puls Sp. z o.o.  w celach rekrutacyjnych danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy w zakresie wykraczającym poza wskazany w art. 22¹ Kodeksu pracy.“

Administratorem danych osób aplikujących o pracę jest Telewizja Puls sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 
(00-724) ul. Chełmska 21 bud. 22, który przetwarza dane w celu przeprowadzenia rekrutacji, w tym dla zapewnienia kontaktu z osobą ubiegającą się o zatrudnienie. Podanie danych w zakresie wykraczającym poza wskazany w art. 22¹ Kodeksu pracy jest dobrowolne. Informujemy o przysługującym prawie wglądu do treści danych oraz ich poprawiania.

 

Telewizja Puls to trzecia największa telewizja komercyjna w Polsce – nadawca dwóch ogólnopolskich kanałów telewizyjnychTV Puls i PULS 2. Kanał TV Puls dociera do 35,5 mln widzów, a PULS 2 – do 29,1 mln widzów (październik 2017; 4+). Rok 2017 był rekordowy pod względem wyników TV Puls, który aż 7 razy zajął miejsce na podium najchętniej oglądanych kanałów telewizyjnych. Rekord odnotował też PULS 2, który w lipcu 2017 osiągnął najwyższą w historii oglądalność na poziomie 3,45% (SHR, All 16-49), a od momentu powstania w 2012 zanotował wzrost o ponad 740% SHR. Telewizja Puls ma najlepszą ofertę programową dla całej rodziny, w tym: premierowe hity filmowe i seriale, najlepsze światowe animacje i dokumenty, produkcje własne (seriale „Lombard. Życie pod zastaw” i „Lekarze na start”) oraz transmisje z największych artystycznych wydarzeń na skalę ogólnopolską, jakimi były Mazurska Noc Kabaretowa 2017 i 2018, Zielonogórska Noc Kabaretowa 2017, Wielka zabawa TV Puls w Dolinie Charlotty oraz Kabaretowa Noc Pod Gwiazdami 2018 . Telewizja Puls współpracuje z największymi światowymi wytwórniami i dystrybutorami kontentu m.in.: Monolith, Viacom, Sony Pictures Television, A+E Networks, Warner Bros., Disney, NBC Universal i CBS. Telewizja Puls jest laureatem Telekamery Tele Tygodnia 2013, 2014 i 2015 oraz prestiżowej Złotej Telekamery Tele Tygodnia 2016 za „wybitne osiągnięcia telewizyjne”. Telekamerę Tele Tygodnia 2018 otrzymał również serial TV Puls „Lombard. Życie pod zastaw”.

 

 

 

Dołącz do Naszego Zespołu już dziś !

 

 TV Puls Facebook icon  TV Puls website Puls2 Facebook profile Puls 2 website Play Puls website

tvpuls.pl - http://tvpuls.pl/

facebook tv puls - https://www.facebook.com/tvpulspl/

playpuls.pl - http://playpuls.pl/

puls2.pl - http://puls2.pl/

facebook puls 2- https://www.facebook.com/tvpuls2/