Jesteś tutaj

TELEWIZJA PULS PODPISAŁA UMOWĘ Z NOWĄ AGENCJĄ MEDIOWĄ ARENA MEDIA

TELEWIZJA PULS PODPISAŁA UMOWĘ Z NOWĄ AGENCJĄ MEDIOWĄ ARENA MEDIA

 

Telewizja Puls, trzecia największa telewizja komercyjna w Polsce, nadawca dwóch ogólnopolskich kanałów TV Puls i PULS 2, podpisała umowę z sieciową agencją mediową Arena Media (Havas Media Group), która będzie odpowiadać za obsługę reklamową Telewizji Puls.

 

W ramach współpracy agencja mediowa Arena Media będzie odpowiedzialna m.in. za planowanie, optymalizację oraz zakup  kampanii reklamowych offline i online kanałów TV Puls i PULS 2, pasma „Puls Kids”, będzie również wspierać Telewizję Puls w niestandardowych działaniach reklamowych oraz w planowaniu strategii promocyjnej firmy. Umowa wchodzi w życie w drugim kwartale  2020.

 

- W Telewizji Puls stawiamy na ciągły rozwój, relacje z widzem i inwestujemy w produkcje własne. Uzupełnieniem tych działań ma być współpraca z agencją mediową, która wesprze nas w efektywnym dotarciu do docelowych grup naszych widzów oraz w budowaniu i wzmacnianiu naszego brandu. Wybraliśmy agencję mediową Arena Media, której oferta była najlepsza i najbliższa strategii Telewizji Puls, wygrało również doświadczenie i know how tej agencji  – powiedział Dariusz Dąbski, Prezes Zarządu Telewizji Puls.

 

- Jestem dumna z tej wygranej, ponieważ mnie i całemu zespołowi Arena Media bardzo zależało na tym projekcie. Telewizja  Puls stawia na ciągły rozwój i inwestycje, co również dla nas jest najwyższym priorytetem w ramach współpracy z Klientami. Chcieliśmy, żeby nasza strategia broniła się nie tylko samym mediowym know how. Naszą ambicją jest pokazanie dużo szerszego spectrum specjalizacji i kompetencji jakie mamy będąc w Havas Media Group. Wynik tego przetargu świadczy o tym, że nie jesteśmy już tylko domem mediowym, który kupuje powierzchnię reklamową dla klientów, jesteśmy agencją mediową z ogromnym zapleczem analitycznym i strategicznym. To filary, które stanowią nieodzowny element każdej naszej strategii, a to jest bezpośredni impact trafności przeprowadzonych analiz, dzięki którym wiedzieliśmy jak efektywnie dotrzeć do widzów Telewizji  Puls. – komentuje Joanna Bosakirska, Business Unit Managing Partner w Arena Media.

 

Arena Media przejmuje część działań od MediaIn, który od marca 2017 obsługiwał Telewizję Puls w zakresie planowania i realizacji kampanii online. MediaIn jako dom mediowy mający swoje portfolio klientów nadal będzie współpracować z Telewizją Puls przy niestandardowych projektach branded contentowych, sponsorskich i digitalowych.